Jul 12, 2011

#235 Crew Picnic



12hb Julai 2011,stor #235,gurney plaza telah mengadakan krew picnic di pusat sukan air di tanjung bunga,kami semua mula berkumpul di hadapan stor pada jam 8 pg.tepat jam 8.30 kami semua brtolak ke destinasi.sampai di destinasi,acara pembukaan adalah ucapan alu-aluan daripada store manager iaitu ching yang dan di ikuti oleh organizer program ,Nor dan management team. Setelah selesai ucapan, kami bersarapan sampai pukul 9.15 pg
Game kami brmula pada jam 9.30 pg.Acara dimulakan dengan senam robik yang diketuai oleh crew trainer kami iaitu norehan.kami brmula dgn game outdoor.antaranya telematch.volleyball,fear factor season 2,bina istana pasir dan musik chair.
sesudahnya game outdoor,kami berhenti seketika utk makan tgh hari dan solat zohor.
selesai makan tgh hari,kami sambung semula dgn aktiviti indoor game.organizer menganjurkan game seperti poison box dan balance challenge.
petang harinya,kami mulakan aktiviti bebas.crew semua terus menyerbu ke pantai.aktiviti mandi manda yg paling ditunggu.bbq pula pada petang selepas acara mandi.menu bbq,ayam,udang,sosej.selesai kesemua aktiviti itu,kami berehat dan menyiapkan diri untuk acara bbq yang diketuai oleh crew trainer kami ridzwan, noraini, dan zaleha.
bg penutupan acara,hadiah disampaikan oleh Store Manager kami,Kung Chin Yang.pasukan kuning dan pinkmengungguli kesemua acara dan lebih nampak bersikap teamwork.Purple sekadar berpuas hati di tempat ketiga.kami bersurai setelah selesai CAYG dan kami harap akan ader lagi picnic next time supaya dapat merehatkan diri setelah penat bekerja.
Akhir kata terima kasih kepada semua yang menjayakan crew picnic ini, semoga kita akan bertemu lagi pada tahun hadapan.

kami juga ingin mengucapkan banyak2 terima kasih pada manager dan krew dari store lain yang telah mengantikan store kami untuk kami pergi picnic.

No comments: