Feb 17, 2009

Compliments From Customer - Sunshine SQ

Name : shafa zahirahAge : 31Address : gelugor..penangTown/City : pulau pinangPoscode : 11700State : pulau pinangContact No. : Email : Restaurant : sunshine square
Feedback : hai semua....pada 17 feb 2009 saya telah pergi ke restauran mc donald's sunshine square pada pukul 12.40 tgh hari.pada masa tersebut pelanggan begitu ramai sekali.saya telah membawa anak saya bersama.satu perkara yang tidak di sangka telah berlaku....hidung anak saya telah berdarah..saya agak panik...tetapi tanpa segan silu seorang meneger bernama MOHD FARID telah datang dan menolong untuk membersihkan hidung anak saya.saya merasakan sifat ini lah yang perlu ada pada setiap ahli mc donald's...saya berasa amat terhutang budi dengan beliau...saya akan sentiasa mengunjungi mc donald's sunshine square.

Dear Mohd Farid,
Well done in your quick actions & also exceeding customer's expectations. Keep up the good job & keep it going!
Best regards,Leonard M. W. Wong
Corporate Communications Department
Tel : 603 7843 3388 (ext 3238)Fax : 603 7843 3389H/P : 017 691 8388email : leonard.wong@my.mcd.com

No comments: