Feb 22, 2009

Compliments From Customer - Juru DT

Name : RuzailiAge : 29Address : Campbell ComplexTown/City : 98 jln dang wangiPoscode : 50100State : kuala lumpurContact No. : Email : Restaurant : mcd juru
Feedback : pada 22 feb 2009 saya pergi mcd juru pada 4.30 ptg...bila saya masuk ke dalam restorant saya rasa pekerja kat mcd tu sangat peramah mngucapkan selamat dtg dengan meriah...walaupon cust x berapa ade....saya dpt hdangan saya dgn cpat....saya ddk kt mcd shingga jam 7.00 ptg...pekerja agak sbuk wat cleaning task i think....but msih boleh mnyambut mesra cust yg dtg....ade seorg perempuan muda, pengurus saya rasa sbb dia berpakaian warna belang oren die jalan dan cek tandas dan die tolong pekerja di loby angkat tray.....dan beri sedikit arahan pd prkrja ape yang perlu di buat...kemudian die masuk ke kaunter tolong wat refill pd cust dan tolong pekerja die lyn cust kat counter...sya lihat hanya ade 2 pekerja je d hdpn mnakala cust mula msuk....ape yg saya puji...disini cra pengurus dan pekerja disini sentiasa senyum...dan beri perkhidmatan yg terbaik kdp cust....dlm masa yg sama kebersihan restorant sentiasa dijaga....sbb sblum ni sya x percaya mcdonald merupakn restorant mknn yg no1 terbersih...sbb sya jrng mkn di mcd...dah lama sya x mkn di mcd...tpi skrang sya rasa mcd adalah tmpat yg selesa dan sntiasa mnjaga kebersihan...selama 2 jam lbih sya berada di mcd ini....dan perhatikan pengurus dan pekerja ceria...bekerjasama...dan saya x kan rasa suasana ceria mcd disini ditempat lain....saya harap restoran mcd yg lain dpt mencontohi mcd ini....sampaikan salam saya pada pengurus perempuan yg sangat pemurah dengan senyuman...dan pekerja yg bekerja pada hari itu sangat ceria...x rugi saya dtg mcd pada kalini walaupun harga mkann agak mhl tpi kemudahan dn lyanan yg dberikan sangat baik...

Dear Store Manager & team,

Well done in providing a welcoming, clean & comfortable experience. Keep up the good job & keep it going!

Best regards,
Leonard M. W. WongCorporate Communications Department

No comments: