May 18, 2011

#21 Outdoor Crew Meet

Pada 18hb May 2011, Mc Donald’s Sunrise telah mengadakan “outing meeting crew” di Penang Bowl, Padang Kota Lama, seramai 42 crew telah menghadirinya. Kenderaan disediakan oleh management team.
Crew telah dibahagikan kepada 7 kumpulan dan mempunyai sepasang management team sebagai team leader. Setiap kumpulan memakai t-shirt warna tema masing-masing seperti biru, hitam, oren dan merah menunjukkan semangat berpasukan. Permainan bermula pada pukul 9 pagi sebanyak 2 pusingan. Sorakan dan tepukan gemuruh bergema sebaik permainan dimulai oleh team leader dari setiap pasukan.
Pasukan biru yang diketuai oleh Helmy memenangi tempat pertama diikuti pasukan merah tempat kedua yang diketuai oleh Franklin dan tempat ketiga pasukan Hitam yang diketuai oleh Faris. Hadiah bagi tempat pertama ialah t-shirt manakala tempat kedua ialah tuala tangan dan tempat ketiga ialah key chain. Tempat keempat dimenangi oleh pasukan oren yang diketuai oleh Zul(jerung) memenangi hadiah ketawa beramai-ramai. Makanan telah disediakan oleh pihak bowling.
Crew bersurai tepat pukul 11pagi.

No comments: