Nov 10, 2008

Prai Mini Market - Crew Year End Party





Pada 10 November 2008 bertempat di Stallion Apartment Function Room telah berlangsung ‘CREW ANNUAL DINNER’ untuk mini market Elena Area. Majlis pada malam tersebut bertemakan ‘Hitam & Merah’.

Majlis di meriahkan lagi dengan kehadiran Operation Manager-Mrs. Melanie Lim yang anggun sekali dengan dress warna merah dan operation consultant- Eng Chew, Hong Chin, Pc trainer- Soo Cheng dan LSM executive- Kartina Ramli.

Majlis pada malam tersebut amat meriah sekali dengan pelbagai acara nyanyian, tarian dan persembahan yang amat menghiburkan hati daripada artis-artis terkenal Mc Donald. Nampaknya mereka bukan sahaja handal dalam bidang makanan malahan amat berbakat dalam bidang nyayian dan tarian.(Nampaknya artis malaysia selepas ni tak dapat cari makanlah..). Tahniah diucapkan kepada Siva dan Stanley dari McD Megamal, Pinang yang berjaya memukau hati para penonton dan memenangi persembahan terbaik para malam tersebut . Kepada yang lain sila cuba lagi di tahun hadapan.Persembahn anda memang DEBOOM la…Caya lah..

Tidak lupa juga anugerah King & Queen of the night dimenangi oleh Mohd Anuar dari McD JJ (King) dan Rorlizawati dari McD Caltex DT( Queen control)-upp sorie Ros ..Queen of the night. Pada malam tersebut juga pelbagai award telah dianugerahkan kepada crew yang telah berkhidmat selama 1 tahun, 3 tahun dan 5 tahun. Terimakasih diucapkan diatas kesetiaan anda. Kami amat menghargai kesetiaan anda bersama kami!!!

Akhir sekali, acara potong kek untuk Pengurus dan crew yang lahir pada bulan November & December. ‘Happy Birthday’ !!! kepada anda semua. (kepada yang telah dihumban ke dalam kolam…jangan mare…kita akan humban anda lagi pada tahun hadapan…beramai-ramai…haaaa…haaa).

Hingga berjumpa lagi pada Annual Dinner tahun hadapan 2009.

No comments: